آخر فهمیدمـ

آخر فهمیدم چه ربطی بهم داریم !

 

که پشت این همه فاصله تا این حد به من نزدیکی ...

 

" تو ادامه ی وجود منی "

 

دل من با تو آرام گرفت

 

این نوشته های گاه و بی گاه

 

قلب من است برای تشکر از تو

 

که تمام کج خلقی هایم را تحمل کردی

 

صبورانه همه ی بهانه گیری هایم را هضم کردی

 

و آخر هم با همان زنگ صدای همیشگی ...

 

تسکینم دادی

 

من نمی دانم چه شد یا از کجا پیدا شدی !

 

فقط خوب کردی ادامه ی وجود من شدی

 

 خوب کردی ! . . .

 

 

براي نمايش بزرگترين اندازه كليك كنيد



نظرات شما عزیزان:

mahdie khanoom
ساعت10:14---2 شهريور 1392
گاه یک سنجاقک به تو دل می بندد

و تو هر روز سحر می نشینی لب حوض

تا بیاید از راه

از خم پیچک نیلوفرها

روی موهای سرت بنشیند

یا که از قطره آب کف دستت بخورد

گاه یک سنجاقک ، همه معنی یک زندگی است ...

آپم


سارا
ساعت15:55---30 مرداد 1392
سلااااام
وبت خیلی قشنگه
خوشحال میشم به منم سر بزنی
اگه اومدی نظر یادت نره هاااا


mahdie khanoom
ساعت15:52---26 مرداد 1392
فهمیدن یک زن سخت نیست
زن سراسر ناز است و نیاز
حرفهایش٬گریه ها وخنده هایش...
تنها برای مردش است... ا
و عشق می خواهد و آغوش......
سینه ای مردانه...
شانه ای برای تکیه دادن...
فهمیدن یک زن سخت نیست..


mahdie khanoom
ساعت11:47---26 مرداد 1392
این طاقچه غبار گرفته نفس نمی کشد


کسی ازنامه های بی تمبر خبرنمی گیرد


چراغهاپژمرده اند تایید می کنم!


این خانه متروکه ست حنجره ام رابه حراج گذاشته ام


اما دنیاکر است.....نمی بیند...!


کمی واژه می خواهم برای گلدان ها


تاشوق کنند آری....!!


این خانه متروک است


دراین حوالی بی تو....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 25 / 5 / 1392ساعت 1 توسط ☁.¸¸.•☂مریم☁ |